loading...
آموزش زبان انگلیسی
علی محمدیان قمی بازدید : 475 1393/07/17 نظرات (0)

از آن خوشم میاد

I like it

تنهام بگذار

Leave me alone

مطمئن نیستم

I'm not sure

فقط یک لحظه

Just a moment

نمیدانم

I don't know

لطفا از این طرف

This way, please

نمیدانستم

I didn't know

بنشنید

Take a seat

منم اینطور فکر می کنم

I think so

ارزان/گران است

It's cheap/expensive

گرسنه هستم

I'm hungry

خیلی زیاد است

It's too much

تشنه هستم

I'm thirsty

حق با شماست

You're right

خسته هستم

I'm tired

اشتباه می کنید

You're wrong

عجله دارم

I'm in a hurry

از کمک شما متشکرم

Thank you for your help

من آماده ام

I'm ready

قشنگ است

It's beautiful

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام و درود خدمت شما بازديدكننده گرامي،به وبلاگ خودتان خوش آمدید لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياری کنید. باتشکرمدیریت وبلاگ علی محمدیان قمی Mobile= 09398210089 Email= am.ghomi@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون درباره ی مطالب وبلاگ چیه ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 121
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 675
  • بازدید سال : 5,962
  • بازدید کلی : 182,376